کریمی یدک
کریمی یدک
کریمی یدک
آذربایجان شرقی - تبریز
لوازم یدکی آکسور
لوازم یدکی اکسور

لوازم یدکی آکسور

لوازم یدکی آکسوردر دنیای کنونی صنایع خودروسازی و لوازم یدکی مرتبط با ماشین آلات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند،  و همان گونه که می دانید درحال حاضر شرکت ها و برندهای متفاوتی دراین عرصه فعالیت داشته، و توانسته اند افراد مختلفی را نیزبه خود جذب کنند.

شرکت بنز،  نیز از جمله برندهایی به شمار می رود، که کاملا شناخته شده بوده و می توانید شهرت بالای آن را درسراسر دنیا مشاهده نمایید.

تولید کامیون هایی با امکانات بالا یکی از خدمات متفاوت و بی نظیر این شرکت می باشد. که با تکیه برآن می توانید علاوه برامنیت بالا شرایط بهتری را درتمامی زمینه ها تجربه کنید.

این شرکت برای عرضه ی لوازم یدکی محصولات تولیدی خود نمایندگی هایی را در سراسر دنیا در نظر گرفته است.  با مراجعه به این نمایندگی ها می توان تمامی قطعات موردنیاز خود را تهیه نموده و خدمات خاصی را به واسطه ی آن ها دریافت نمود.

هدف از ارائه ی این مقاله بررسی همه جانبه خدمات نمایندگی لوازم یدکی کریمی می باشد.  ازاین طریق بتوانید، با اطلاعات بیشتری راهکارهای لازم را دریافت نموده و به اهداف خود دست یابید.

انتخاب یک نمایندگی معتبر به عنوان یک گام مهم می تواند به شما کمک کند، تا درآینده با مشکلات بیشتری مواجه نگردید. به همین دلیل توصیه داریم در این حوزه با افراد حرفه ای مشورت نموده و با دقت بیشتری عمل کنید. 

درادامه اطلاعات بیشتری درباره ی لوازم یدکی کامیون های نام برده شده دراختیار شما قرار خواهیم داد. پس توصیه می کنیم تا انتها ما را همراهی کنید.

لوازم یدکی آکسور

لوازم یدکی آکسور

مشخصات فنی کامیون آکسور

استهلاک کم کامیون آکسور می تواند راحتی بسیاربالایی را برای شما رقم زده و به شما کمک کند،  تا با  خیالی آسوده به رانندگی بپردازید.این مشخصه به عنوان یک مزیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید به آن توجه بسیاری شود.

از مهم ترین قابلیت های این کامیون،  باید به قدرت بالا در زمینه ی موتور ، خوش دست بودن و کم خرج بودن آن اشاره نمود که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و می تواند به شما در تجربه ی یک رانندگی لذت بخش کمک های شایانی نماید.

مدل های  کامیون آکسور:

دنده دستی 
دنده برقی یا EPS

 یک موتور ۶ سیلندر ۱۲ لیتری هم قدرت این کامیون را تضمین می کند.

جعبه دنده ی این کامیون نیز 16 سرعته بوده و از مدل ZF می باشد. 

قدرت بالای موتوراین کامیون در زمان خرید شما را ملزم می نماید، تا درادامه ی استفاده و خرید لوازم یدکی دقت بالایی را به خرج دهید. زیرا این دسته از کامیون از تکنولوژی های خاصی برخوردار بوده است.

  که از مهم ترین آن ها می توان به کنترل کننده های الکترونیکی موتور ، سیستم انژکتوری فوق العاده قدرتمند ، 24 عدد سوپاپ ، توربو شارژ و اینترکولر اشاره نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته،  و در صورت خرابی باید از طریق نمایندگی های مجازی که در زمینه ی عرضه ی لوازم یدکی این محصول فعالیت دارند،  اقدامات لازم را به عمل آورید.

گیربکس های به کار رفته در تولید کامیون اکسور کاملا خودکارعمل نموده، و دارای دنده هایی به دو صورت دستی و برقی می باشد. از مهم ترین ادعاهایی که برند بنز برای این محصول خود ارائه نموده است،  می توان به تحمل وزن بالا ، مصرف پایین ، اطمینان بالا ، امنیت قابل توجه و راحتی در رانندگی اشاره نمود. که هر کدام به عنوان یک مزین بزرگ شناخته شده و باید آن ها یک خاصیت دانست زیرا می توانند به شما کمک های بسیاری نمایند.

بر روی کامیون های آکسور انواع مختلفی از موتور ها وجود دارد که همگی نسبت به آکتروس از وزن کمتری برخوردار هستند.

دیاگ کامیون آکسور

یکی از مهم ترین قابلیت ها و مزیت های استفاده از این کامیون های تولیدی برند بنز مجهز بودن آن به دیاگ استار می باشد، که به عنوان یک عیب یاب می تواند،  به شما کمک های بسیاری نماید.

تمامی خودروهای تولیدی برند بنز از جمله خودروهای سبک و سنگین از این قابلیت بهره مند بوده و با استفاده از آن می توان،  فعالیت های مفید بسیاری را انجام داد.

از مهم ترین ویژگی هایی که استفاده از این دیاگ ها در اختیار شما قرار می دهد می توان به توانایی های بی نظیر آن ها در زمینه ی خواندن و ثبت خطاها اشاره نمود ، که تمامی عملکردهای مربوط به سنسورها را به صورت نمایشی در اختیار شما قرار داده،  و شما می توانید ولتاژهای مخصوص به آن ها را به طور کامل مشاهده و مورد بررسی قرار دهید.

از مهم ترین قطعات و لوازم یدکی به کار رفته دراین دیاگ ها ، می توان به رابط های کاربردی ، کانکتور و کابل های اتصال اشاره نمود که در صورت بروزهرگونه خرابی لازم است برای تعمیز به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

مهم ترین لوازم یدکی کامیون اکسور

دراین بخش قصد داریم تا مهم ترین لوازم یدکی مربوط به  کامیون اکسور را دراختیار شما قرار داده و در این راستا اطلاعات بیشتری را ارائه نماییم.

تمامی قطعاتی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را می توانید در تمامی نمایندگی های معتبر شرکت بنز از جمله نمایندگی لوازم یدکی کریمی تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

این قطعات شامل سنسور دورخوان فلایویل ، سنسور کیلومتر ، سنسور آب ، سنسور گیربکس ، سنسور فیفول ، پمپ باد ، پمپ کلاج داخلی شاسی ، دسته راهنما ، سوپاپ 4 مداره ، پمپ فرمان ، پی ال دی و رادیاتور اینترکولراشاره نمود که هرکدام نقش مهمی را ایفا نموده ، و در انتخاب و تهیه ی آن ها باید دقت عمل بالایی را به کار گیرید.

درصورت بروز خرابی درهرکدام از قطعات نام برده شده می توانید،  به نمایندگی کریمی مراجعه نموده و مشاوره های لازم را به بهترین حالت ممکن دریافت کنید.